Tillbaka

Nu är jag tillbaka och känner att jag faktiskt har en hel del att skriva om, så då är det ju mycket roligare.

Senaste bekymret i renoveringsväg har varit alla dörrar till huset. Innerdörrarna var inte så speciellt svåra men ytterdörren som skall vara vid huvudingången har varit ett problem. Jag ville ju naturligtvis att den skulle se ganska bra ut, ha ett vettigt pris och dessutom skulle den släppa in ganska mycket ljus. Den vanliga traditionella som varannan gård har ville jag inte heller ha men nu har jag beställt och dörren är snart på väg.

Såhär ser vår nya dörr ut men den är helvit. Glasen i fönstren blev inte riktigt de som jag ville men det fick duga. Det är lite "randigt" glas så man inte ser rakt in.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna N

Skitsnygg!

2009-09-13 @ 12:31:22
Postat av: Erica

Vilken förändring! :)

2009-09-14 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0