Överför allt

Nu tänker datorn så det knakar när jag överför en massa bilder och skolarbeten till min nya hårddisk.

För att få mest valuta för pengarna fick jag nog skippa idéen att den skulle ha en snygg färg. Istället fick jag mycket minne och det är ju nog det den är till för.

Borstat stål är väl inte så plåkigt heller föresten :)

 

Nu är min nya fråga den: Ska man spara allting direkt på denna eller vad är bästa lösningen? Nu just har jag allting på två ställen eftersom jag kopierade filerna men i praktiken sparar man ju endast på ett ställe. I-landsproblem eller vad?


Kommentarer
Postat av: A-C

Nämen hallå!

Jag hade inte märkt att du var "tillbaka" Kul!

Oj vad det går undan hos er! Ni kommer Absolut att märka av komforten under vintermånaderna, så ditt säcksläpande kommer du att vara glad för ;) Dessutom kommer ju värmepumpen att hålla jämnare värme åt er också.

Supersnygg dörr ni har valt!! Ska bli kul att se när dom nya fönstren kommer på plats också.



ha det bra!

2009-09-17 @ 08:01:48
Postat av: A-C

Nämen, igen!

Jag skulle ju också skriva att jag sparar kopior alla foton på externa skivan då och då (efter en tid tar jag bort dom ur datorn), samt sånt jag inte behöver ha tillgång till hela tiden.

Känns verkligen lite som en "trygghet" att ha kopior på den externa, dessutom ryms det ju så mycket på den!

2009-09-17 @ 08:04:03
Postat av: Ciz

Ja, förhoppningsvis blir det varmt och skönt efter allt jobb :) Skall bli ännu mera intressant när vi lägger på golvvärmen i källaren också.



Det rymms jättemycket på min externa nu så jag kan nog lägga allt dit. Jag borde nog ta bort bilder från datorn nu som jag redan överfört till externa, annars har jag noll koll inom en snar framtid :)

2009-09-22 @ 21:46:48
URL: http://tiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0