Bordsdekoration

Efter snart två veckor pryder fortfarande dessa vackra blommor matbordet som finns i vårt vardagsrum. Jätteroligt att komma hem och ha en fin höstbukett med pigga färger på bordet :)

Ljusstaken fick jag som present av V och B och det är en absolut favorit från Partylite. Stilren modell som kan smyckas och användas på många olika sätt, med eller utan glaskupor. Sånt gillar jag fast jag annars inte är en "pryl-människa"  :)  Man märker att höstrusket satt sina spår för nu är ljus-säsongen här igen och det är så roligt att tända både här och där.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: A-C

Hmmm... har du nyligen haft födelsedag?

Jättefin bukett och den där ljushållaren är inte tokig alls :)

Ofattbart att det är samma hus när man ser bilderna och jag tycker allt händer så snabbt hos er! Det är nog fart på!

Visst kommer det bli superbra när det är klart!!

2009-09-23 @ 07:29:40
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0