Fönster

Fast jag tycker att vi fotograferat en massa "före-bilder" så har vi ändå missat en del skeden märker jag nu i efterhand. Men här är lite före- och efterbilder i alla fall.



De två fönstren längst till höger är alltså wc-fönstren, som ni även ser en före-bild på till höger.



Nu är det alltså bara ett fönster och det är lite större än de som var här förut. Insidan har jag tillfälligt "piffat" upp genom att stifta (jaa, stifta!!) upp en ljus tapet så att det inte är så mörkt i wc:n. Det blir många tillfälliga lösningar eftersom det är många projekt på gång. Men jag har märkt att man lätt blir hemmablind och nu märker jag knappt de stiftade tapeterna :)

det går att klicka på bilderna om man vill se dem större.

Nu är det fredag och höstlov så det är en härlig känsla i kroppen :)


Kommentarer
Postat av: Tric

Härligt med höstlov! Na tåli finns itt i vår skola fr.o.m. i år men ja e nu ändå ledig torsda å freda denna vecka så lite höstlov blir det ju ändå. Ha en trevlig vecka!



Btw e ni na intressera oåv na Newbody? Säljar som bäst å ja fundra vi sku kom uvi näin kvield nu å bjud ut åt er...

2009-10-12 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0