Nöjd

Idag steg vi upp ovanligt tidigt för att vara en söndag, men det blev absolut ett lyckat drag. Vi har haft en skön dag och jag har utomhus från tio i morse till åtta ikväll. Så nu är jag jätteslö och jag tror att jag kommer att sova gott inatt.

Jag har fått göra alla trädgårdssysslor och andra uteaktiviteter medan P jobbat flitigt i källaren. Bra arbetsfördelning tycker jag! Utemöblerna har jag oljat så nu borde de vara i skick för säsongen och även grillen är putsad. Typiskt att man aldrig kan putsa den och göra den ren på hösten utan då lägger man gladeligen bort den. Alltid skall man skjuta upp sånt tråkigt!

Inkommande vecka är stafettkarnevalen i fokus. Vi skall träna ännu lite i skolan och i morgon kväll är det ministafettkarneval på Mosedal. På fredag morgon bär det iväg till Helsingfors och sent lördag kväll kommer vi tillbaka. Två intensiva veckor är alltså kvar så jag är jätteglad över att torsdagen i alla fall är ledig :)



En liten glimt av källargolvet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobba på de sista två veckorna! :) Inte mycket kvar nu!!

2009-05-18 @ 17:30:04
Postat av: Cia

Tå tycker ja ju no att du kan lägg din lediga torsdag på ti kom å hej åp oås! ;) Nämen e je synd att du it kan va mie! Vi skuno behöv e proffs!

2009-05-18 @ 17:53:08
URL: http://ceciliahenrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0