Vårigt

Efter helgens gardinbyte känns det ljust och trevligt nu både i köket och vardagsrummet. Grönt och gult är speciellt passande inför våren tycker jag. Gult är ju lite extra passande inför påsken men några såna grejer har jag ju inte tagit fram ännu. Men några kycklingar skall nog få komma fram till påsk.

Även om jag tycker att det blev fint efter gardinbyten och städning så bara längtar jag tills vi börjar renovera sånt här "som syns". Bort med fult golv, fult kakel och fula köksskåp och in med nytt och fräscht! Men nu har jag ju vant mig så det "sticker" inte i ögonen som det gjorde när vi såg på huset första gången :)


   

När det väl var lite städat passade det extra bra att ställa fram de fina blommorna som P kom hem med i slutet av förra veckan :) Roligt att få blommor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint med vårens färger. Blir nästan inspirerad att själv tvätta fönster, byta gardiner och fixa till... Men bara nästan för idag i alla fall :)

2009-03-26 @ 17:14:29
Postat av: A-C

Tackar och bockar för gratulationerna!!



Vet vad du menar med köksgolvet... Huvva! Men snart har ni nog ett hem helt i din (er) smak ;)



Hmmm... Blommor - kanske det var nåt särskilt tillfälle då?

2009-03-28 @ 13:14:15
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0