Utmanad

Har blivit utmanad av både Dansa i konfetti och Trickalis så nu måste jag väl ta mig i kragen...

4 tv-program:
House, Medium, Så ska det låta, Singing Bee

4 saker jag gjort idag:
Shoppat i Näsby city, kollat läget hos mamma och pappa, varit på kaffe till Saga och fixat mat

4 saker jag längtar efter:
kladdkakan jag just bakat, sommar, färdigrenoverat hus, tisdagens sport-match

4 saker på önskelistan:
lottovinst, friskt knä, att kunna spela fotboll, fast jobb

4 saker som avskys:
ovisshet, extrakilon, lera runt huset, ormar

4 saker jag tycker om att göra:
ha myskväll, träna tillsammans med andra, dricka kaffe, pyssla

4 saker jag ätit idag:
Smörgås, gurkbit, ris och broiler

4 som jag utmanar:
Cia, A-L, A-G, Anna

Kommentarer
Postat av: Cia

Mmm mumsigt va e! :)

2009-03-29 @ 13:05:22
URL: http://ceciliahenrika.blogspot.com
Postat av: Erica

Punkten "tycker om att göra" - Cissi i ett nötskal eller va? ;)

2009-03-30 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0