Som vanligt

Här är allt som vanligt så därför blir det inte att skriva något extra heller.

Jag var inställd på att jobba i källaren ikväll men arbetsledaren (läs Patrik) ansåg att det inte fanns jobb åt någon fler än honom. Eller jobb fanns det nog men inte verktyg så då fick han göra det. Jag skall väl fixa kaffe och sånt åt honom så han orkar.

Själv håller jag på och jämför olika fönster och vad som är bra och dåligt med de olika märken som jag har. Men det går inte så bra... För det första så är det ju svårt att fatta vad som menas med olika termer och värme-värden och liknande och för det andra så går allting på vårt andra inhemska. Det är ju tillräckligt svårt på svenska och nu skall jag förstå det på finska :( . Det tredje och största problemet är att det inte finns så bra information på hemsidorna som de olika märken har.

Men en sak är jag i alla fall säker på och det är att de blir nog säker bättre fönster än de vi har nu oberoende av vilket märke vi väljer :)




Okej, jag tog nog bilden av det sämsta fönstret men ändå!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahaa :D Säkert blir det hur som helst bättre fönster än det där!

2009-03-11 @ 13:27:21
Postat av: Erica

Har du förresten läst J:s mejl?? Hon är påväg till Vasa i helgen.

2009-03-11 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0