Stockholm

Dagens syssla var att klippa en gräsmatta i Finby och det ville inte vädergudarna... Men jag klippte den ändå, mellan regnskurarna, så nu är dagens syssla gjord! Den hann torka upp precis lagom så att inte hela gräsklipparen kladdade ihop. Bra så!

Det var skönt att få det gjort eftersom jag sticker en sväng till stockholm i morgon. Två nätter på båten och en heldag i stockholm står på programmet så jag kommer passligt hem till midsommar. Mitt resesällskap fyller sjuttio jämna år så det blir knappast ett systematisk upplagt shoppingrace som när vännen C och jag var till stockholm :) Men shopping är ändå det som står på programmet och sällan kommer man helt tomhänt därifrån. Även god mat står på programmet och det gillar jag skarpt. Kul skall det i alla fall bli att andas lite sverigesluft!



Packningen sparar jag i vanlig ordning till sista stund, så det fixar jag i morgon!


Kommentarer
Postat av: Erica

Du kan väl ta och shoppa lite för mig också! Ha så kul i huvudstaden! :)

2009-06-15 @ 21:15:48
Postat av: Cia

Systematisk shopping is the shit! :)

2009-06-15 @ 22:01:40
Postat av: Cia

Huh? Vart försvann resten av min otroligt viktiga utredning då?



Ork it buri om, men trevlig resa! Miljöombyte e alltid bra! Å så kan ni ju siti å hutt sherry å lydes åp finsk humppa i barin! Perfekt! ;)



Stockholm måst vi by the way jier åm naongang! Husrum finns ju! :)



2009-06-15 @ 22:04:57
Postat av: Tric

Ha så skoj på resan!

2009-06-16 @ 08:21:10
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: vform

Ha så trevlig resa!

Och hälsa och gratulera ressällskapet S.

2009-06-16 @ 12:41:12
URL: http://www.vform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0