Höstlov?

Åtminstone känns det som höstlov med stormen utanför fönstret. Idag har mamma och jag haft en Vasa-dag och det passade ju bra i ovädret.

Sökte för att hitta en trevlig handduk att ha i köket, men jag hittade ingen i orange. Igår bytte jag mina blåa köksgardiner mot ett par ljusare med inslag av orange i så då skulle jag ju vilja ha matchande handduk också. På hemtex fyndade jag istället en badhandduk som jag tänkte jag gör tre små handdukar av istället. Fiffigt, enkelt och framför allt ekonomiskt :) De som känner mig bra vet att jag ofta är ekonomisk. Eller snål kan man också kalla det ibland :)



Denna köpte jag, men orange istället för gul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0