Några klick

Bröllopet var jättetrevligt och även resan gick bra. Bruden var underbart vacker, maten smakade utsökt och programmet var underhållande! Den delen av resan att sitta i bil många timmar i sträck fungerade nog bra då vi hade trevligt resesällskap, men nog är det ju skönt som vanligt att komma hem!

Rubriken syftar på att beställa saker från nätet. Jag har börjat använda den möjligheten lite oftare eftersom det går både snabbt och enkelt. Kläder är ju ett litet problem, då man inte kan prova dem, men det går ju att skicka tillbaka om man inte är nöjd eller om byxorna inte upp över låren. Dagens beställning kommer från Anttila, eftersom jag hittade ett skopar som jag ABSOLUT inte kunde leva utan. På samma gång blev det att beställa lite annat också, t.ex. bläckpatroner som kan vara bra att ha, när jag ändå var igång.



Kommentarer
Postat av: Cia

Jasså du klicka no häjm di! Toppen! :) Nu ska ja kik hur di siir ut ;)

2009-07-28 @ 19:11:12
Postat av: Cia igen

Å naturligtvis va di ju skitsnygg! Puma kan no täij...

2009-07-28 @ 19:14:08
Postat av: Ciz

Ja di kan no täij! Snyggast i stan var man väl antagligen :)

2009-07-28 @ 19:27:54
URL: http://tiilia.blogg.se/
Postat av: Cia

Jonå he e ju tåli man får räken me! :)

2009-07-29 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0