T som i....

  • Trött, efter vattengymnastik och bastu så är jag alltid jättetrött
  • Tortillas, kvällens goda maträtt gjord av min kära fästman, så det var bara för mig att sätta mig och äta när jag kom hem
  • Tango, eller rättare sagt Let´s dance. Perfekt fredagsunderhållning.
  • Tidig väckning i morgon, åtmnstone tidigt för att vara en lördag, eftersom det är fortbildning i vasa
  • Torktumlare och tv är det som har ljud för sig i huset just nu
  • Två timmar skidning idag igen, men även denna gång allt för lite snö
  • Tack för idag, slut för idag!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tric

Jo riktigt trevligt! :) Samlar di i en hög bredvid trappon så får F la bort di me jämna milanrum. Just nu tror jag bara e två där... :)

2009-01-24 @ 08:17:34
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0