På bättringsvägen

Förkylningen känns ännu i form av irriterande hosta och snorig näsa. Men jag är pigg som en mört ändå så det har gått riktigt bra att vara i jobbet. Två andra i lärarkollegiet har varit hemma idag så det är nog flera som drabbats.

Kvällen har i huvudsak bestått av två saker, nämligen att rätta prov och en promenad. Hade både fysik- och matteprov att rätta men nu är det gjort så resten av kvällen skall jag ta det lugnt. Promenaden gick lättare än jag trott med tanke på förkylningen, men jag tror det underlättade nog med trevligt sällskap av grannfrun :)

Kommentarer
Postat av: A-C

Tack själv! Jag hade också riktigt trevligt... och är lite sjuk i benen idag, hmmm... man är tydligen i bra skick, hihi! Vilket betyder att vi måste ta en promenad igen!

2009-01-29 @ 17:29:12
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Erica

På tal om förkylningar... jag tycker hela hösten/vintern har varit en enda lång förkylning. Jag hinner vara frisk i en vecka eller två och så lurar nästa flunssa bakom hörnet.

2009-01-29 @ 19:32:24
Postat av: Ciz

Jag har verkligen vuri i fin form me tanke på alla förkylningar som all ha haft. Så ja får väl va nöjd :)

2009-02-01 @ 13:22:39
URL: http://tiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0