Nytt år, nya idéer

Roligt att vara tillbaks i jobbet och dessutom har jag massor med idéer nu på allt skojigt man kan göra med eleverna. Speciellt bildkonsten tycker jag inte timmarna räcke till med allt jag skulle vilja göra. Jag borde minnas dethär när våren kommer ifall inspirationen inte är lika stor då :)

Har lite smått börjat plocka bort julen också men granen får nog vänta ännu för den är så fin där den står. Jag tror till och med den får vara inne till tisdag och vänta kanske Knut kommer och sopar den ut!

Ikväll fick jag också veta att jag har vattengymnastik i morgon. Det var ju trevligt att få veta i alla fall en dag innan så kan man ju ha med simdräkten och allt... Vet inte om informationen bara gått mig förbi eller vad som hänt men nu vet jag ju i alla fall. Efteråt åker jag väl ner till disco och hjälper till att duka inför grötfesten som är på lördag.

 Bilden är några veckor gammal och tagen bakom huset.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin bild! Ses på lördag!

2009-01-09 @ 09:13:23
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej igen! Tyckte faktist utbudet var dåligt och så ville jag inte ha samma som ifjol. Vill ju variera mej från år till år :). Men jag hittade nog en till slut som jag tror jag kan komma överens med.

2009-01-09 @ 09:18:36
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0