Ledig kväll

Har varit något program flera kvällar nu och det kommer att fortsätta efter denhär lediga kvällen. I måndags så började djupvattengymnastiken igen och det var en rivstart på veckan. Före julen var jag på buggkurs istället för simhallen när de båda kurserna krockade och det kändes nog i kroppen att jag haft för långt uppehåll. Men skönt var det i alla fall.

I morgon är det fest med lärarna i stan och innan festen skall jag på vattengymnastik igen. Jag har endast varit på en liknande fest förr och den var jätterolig, så jag hoppas och tror det blir lika bra i morgon. Hoppas bara jag inte blir så trött som jag brukar när jag varit och simmat :) Snyggt om man somnar vid bordet, hehe!

I helgen städade jag delvis ut julen och i tisdags städade jag resten. Det är alltid lika roligt när det blir lite ljusare och lite mera vårigt i huset även om julbelysningen också är väldigt mysig.




Kommentarer
Postat av: Cia

Tack! Ja tänkt att D sku konn bygg in tådde sänggavel åt ås (an har ju semester i såmar...) :)

2009-01-21 @ 12:52:32
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0