Jullovets sista dag

Fortfarande väldigt skönt att vara ledig men jag tycker nog det känns bra att åka tillbaks till jobbet i morgon också. Jag tycker jag får väldigt lite uträttat när jag är såhär långledig. Man blir LAT helt enkelt. Så därför skall det bli bra att börja i morgon och komma igång med vardagen igen. Det är förstås skönt att man får mjukstarta med tre arbetsdagar och sen ledigt igen :)

Har verkligen inte gjort mycket under jullovet men nu är mina batterier fulladdade igen. Det som känns surt är att börja planera lektioner redan ikväll...

I morgon kväll blir det dessutom innebandy på kvällen, så när natten kommer är jag antagligen nöjd att sova!


Bilden är tagen för någon vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0