Sportar vidare

Storstädningen är avprickad från att göra-listan och egentligen hade jag inga andra måsten under sportlovet. Det finns en hel del "borde" men de får lov att vänta ifall något bättre dyker upp.

Idag har jag ätit klimpsopppa och fastlagsbulle så fast det var middagstid för snart två timmar sedan är jag fortfarande mätt av lunchen. Det var jättegott och som vanligt valde P kastrullen utan klimpar och jag tog ur kastrullen med klimpar, vilken skulle du välja? Det finns ju också en annan evig fråga kring fastlagstisdagen, nämligen sylt eller mandelmassa i bullorna... Men där har jag ingen skillnad utan jag äter glatt av båda :)

Ikväll skall jag åka och lira lite fotboll har jag tänkt. Jag kan inte använda ordet träna eftersom jag antagligen måste välja mina övningar och bara vara med på ett hörn. Återstår att se hur det går.

Igår firade jag och P jubileum. Vi har varit tillsammans i tio fina år och varit förlovade i tre. Denna speciella dag firade vi tillsammans i växthus där vi planterade gurkplantor. Den romantiska middagen (tillsammans med 15 andra) bestod av en jättegod fisksoppa och slutligen avslutades kvällen med att spela playstation 2 och sonic :) Men det var en helt bra dag, så jag klagar inte!

I morgon bär det av till Vasa där jag skall träffa några av mina studievänner. Det är ett tag sedan senast så det skall bli roligt att ses igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj nej, jag vill också med till Vasa! Hoppas du får en bra dag, hälsa alla!

2009-02-24 @ 17:49:00
Postat av: Cia

Grattis i efterskott! Ja minns no han dajin P kom in i bildin! :) Men tänk att e je 10 år sedan! Fast okej, e je ju no e tag sedan vi va 15...

2009-02-24 @ 18:56:13
URL: http://ceciliahenrika.blogspot.com
Postat av: A-

2009-02-24 @ 18:59:59
Postat av: A-C

Grattis till de (första) tio åren!

Vi firar fjorton år tillsammans i mars, ganska overkligt att det är så många redan!

Vi syns naa!

2009-02-24 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0