Fredag igen :)

Veckorna består mest bara av måndagar och fredagar, men det är väl ett tecken på att man har saker att göra! Kan inte heller fatta att det bara är nästa vecka kvar i skolan innan sportlovet kommer. Roligt är det i alla fall! Sportandet har jag definitivt inlett eftersom jag varit i skidspåret varje dag denna vecka. Men lat som jag kan vara så skidade jag inte alltid så aktivt själv utan lät eleverna jobba mest naturligtvis. Nästa vecka skall vi också vistas i spåret men då tror jag bestämt vi skall beställa fint väder och ta med varm choklad också!

Har varit ganska långa dagar med föräldrasamtal denna vecka, mitt livs första "riktiga" föräldrasamtal dessutom. Det har gått riktigt bra och var inte så farligt :) Dessutom har vi hunnit med ett BB-besök och hälsat på supersöta lilltjejen som kom i söndags!

I morgon bär det åter iväg till Vasa och denna gång är det Wickström och Gustavsson som skall underhålla oss. Dessutom skall min bror och hans färsmö fixa mat åt oss så det är lyxigt!


Trevlig vändag till er alla på lördagen!





Kommentarer
Postat av: Anna

Nej så skoj me en liten tjej :) Du får gratulera farbror

2009-02-13 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0