En dag kvar

Som jag misstänkte så går dagarna snabbt förbi, men inte helt utan att jag hinner göra något. Gårdagen spenderades enligt planerna i vasa. Det var en riktigt trevlig dag med god mat och härligt sällskap :)

Idag har jag faktiskt varit till skolan och fixat lite skoljobb :/ Jag tänkte att det var skönare att göra det i lugn och ro istället för att stressa med det en kväll när man kommit från jobbet. Jag har gjort lappar som jag skall använda i cirkelträning och dessa lappar har jag laminerat så de skall hålla alla mina trettio år framöver som lärare!

Dessutom har jag fått mina blommor omplanterade... vissa ser lite lidande ut så jag hoppas de kommer igen efter omplanteringen.


*drömmer mig bort tills badrummet är klart*

Skulle varit skönt att avnjuta ett bad ikväll efter innebandy men man får ju vara glad att vi har en dusch i alla fall!




Kommentarer
Postat av: Johanna W

Ska ni skaff e tådde badkar? I så fall måst ni ju ha poolparty :D

2009-02-26 @ 22:01:45
URL: http://dansaikonfetti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0