Heja sport

I tisdags var jag till Vasa på match och i torsdags var jag till Björneborg, men tyvärr blev det förlust båda gångerna. Kvällens match fick jag ingen biljett till och naturligtvis blir det en kanonmatch med förlängning och allt när jag inte kunde vara där. Jag köpte istället en licens och tittade via datorn så jag kunde nog känna av trycket från hallen ändå :)  Sååå braa när det blev vinst! hmmm... kanske det blir att åka till björneborg nu på tisdag i alla fall ;)

Förutom sportmatch har jag också varit till bollhallen och tittat på en fotismatch idag. Inget desto mera att säga om den.... Sundom-Kraft 2 blev 5-1

Nu har staden lediganslagit tjänsterna som finns att sökas så nu har jag börjat fila på min ansökan. Sen är det väl bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Det kommer definitivt att bli tufft att få något jobb denna höst men ingenting är ju omöjligt!

Nu skall jag pyssla vidare med dekoration att hänga i påskriset. Det är denna fina hönapöna från skapligt enkelt som jag knåpar ihop just nu!



Jag gör den i olika färger så att varje höna blir lite unik!

Kommentarer
Postat av: A-C

Kul! Såna såg jag också precis här: http://ekvalla.blogspot.com/2009/03/yra-hons.html

2009-04-05 @ 12:45:55
Postat av: Tric

Lady team ordnar buss till björneborg på tisdag. Start 16.30 från ishallen, buss + sittplats kostar 30 euro per person. Har två bussar och 100 platser men de går säkert åt ganska snabbt. Hör av dej så fort som möjligt om ni är intresserade!

2009-04-05 @ 18:21:05
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Erica

Får man inte jobb så lever man ändå, det vet ju jag ;) Vikariat finns! Men håller tummarna för att du får något!!

2009-04-06 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0