Välkommen till vårt hus!

Nu har vi gått och blivit husägare! Det har varit klart snart två månader men för två veckor sedan så skrevs pappren på och allt blev helt klart.

Vi har alltså köpt huset som vi redan bor i. Planerna är stora och mycket skall göras eftersom vi tänkte renovera det från topp till tå (eller från golv till tak kanske det heter). Så just nu är allt nytt och roligt men det kommer ju nog att ta sin tid. Dessutom skall vi ju bo mitt i kaoset också så jag får nog städa dygnet runt om jag så önskar.







Välkommen hit!

Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis till nya husägarna! Spännande att få rusta som man själv vill ha det.

Jag hade en del fantasier i det huset om att riva väggen mellan kök och matrum och göra en köksö där istället, att slå ihop de båda vessorna till en större, samt en massa annat förstås ;)

LYCKA TILL!

2008-09-17 @ 13:13:47
Postat av: Cia

E stort steg in i vuxenlivet me husköp! :) Vi ska no kom på besök snart. Ni å! :)

2008-09-17 @ 13:47:18
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Heidi

Oj, vad roligt! :) Av erfarenhet måste jag säga att det är riktigt skönt med EGET hus :) och även om det är mycket med renoverandet, så är det roligt att få fixa till sitt hem och det känns bra när det är färdigt.

2008-09-29 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0