Orientering och djupvattengymnastik

Ikväll skall jag börja på en kurs i djupvattengymnastik. Jag har varit på det några gånger i vasa och tycker det borde vara bra träning för mitt knä. Det som jag var på i vasa var ibland lite enformigt men träning är det ju i alla fall och dessutom bra för konditionen.

Denna vecka är det orientering som står på gymnastiklistan. Så nu sitter jag och funderar ut morgondagens bana och planerar hur jag skall utföra allting i praktiken. Det jobbiga med orientering är nog att lägga ut kontrollerna innan. Eftersom vi har gymnastik redan andra lektionen så måste jag åka innan skolan börjar och lägga ut kontrollerna. Suck!

En annan sak som också gäller orientering är att jag är med i sportmagasinet i morgon kväll. HÄR kan ni klicka för att komma till deras hemsida och läsa mera. Det handlar alltså om lärare, undervisning och orientering. Programmet börjar på fst 5 kl.21.00 och repris på onsdag.

Alltid lite pinsamt att lyssna på sig själv och vad man sagt för konstigheter.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Skojit! Ska försök håx å span in de på televisionen imorn. Ha faktist fundra på djupvattenjympa jag å men ja konstatera att he sku innebär ännu en Näsby-resa så e vort in utöjdar. Hoppas e rolit!

2008-09-29 @ 18:18:12
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Cia

Hur va simningen? Sku konn tänk me ti prov he ja å.. Måst skåd åp de ikvield nu tå! :)



Good luck me orienteringen! :)

2008-09-30 @ 07:43:01
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jasså, det är dags att kolla på stortmagasinet nu då! Hoppas vi kan ses på höstlovet, jag kommer till Vasa då. Vi hörs.

2008-09-30 @ 19:43:00
Postat av: Anna

Kolla just in de! Jättebra

Proffsig som sakurin ;)

2008-09-30 @ 20:46:02
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se/
Postat av: Heidi

Va du såg proffsig ut som lärare! Heja heja! :)

2008-10-02 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0