Kort helg

Eftersom det var skoldag igår känns det som om helgen varit lite för kort. Idag skall jag nog inte göra så mycket, så att jag orkar med kommande skolveckan, dessutom är det ju vilodag idag. Femmorna och sexorna är på skolresa denna vecko så det kommer att vara lite lugnare än vanligt i skolan.

Har planer på att gå till svampskogen med pappa idag men det får jag se då. Åtminstone skall vi ner till skären och äta några grillbiffar, ååh så gott!

Gårdagen blev mycket bera lyckad än vad jag hade förväntat mig så det är ju bra. Det var lite folk på fagerö men med det rätta folket så räcker det med bara en person för att ha roligt :)

Mina vänner här i huset har tagit sovmorgon idag, men nu har jag i alla fall fått upp Maja, men gubben ligger fortfarande kvar i sängen. Skall nog snart dra upp honom också så jag får något sällskap. Katten är ju nog trevlig på sitt sätt men gubben ger ändå tydligare svar på mina frågor :)

Nu har jag nog flummat färdigt, tack å hej!




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för senast! :)

2008-09-07 @ 12:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0