Förkylningstider

Gårdagens väder var verkligen höstigt. Jag eldade i spisen hela kvällen och det var riktigt mysigt. Bäst av allt var ändå allt trevligt som kom på tv, det vill säga idol-uttagningarna och heroes. Dessutom blir det samma koncept ikväll :) Sköönt!
En annan kul överraskning var att Krista var med i idol och även kom vidare. Nu blir det nog att sitta och heja lite extra!

I övrigt känner jag mig lite krasslig nu och som tur var fick jag ledig kväll från fotbollsträningen. Har lite feberkänsla i kroppen och ont i halsen, vilket inte är så konstit då alla verkar vara förkylda nu just!


På lördag har vi skoldag och åk 1-4 skall till risnästräsk och vandra omkring. Nu just skulle jag inte ha lust med någon skoldag men det är ju skönt att det är en lite annorlunda dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ha vuri förkyld hela förra veckan å e sluta med att jag had feber på villaavslutningen! Men nu e jag no på bättringsvägen...

2008-09-05 @ 09:10:48
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0