Ett år visare

Har varit lat att blogga nu igen och som valigt när det gått en tid sedan sist så har man allt för mycket att berätta.

I onsdags så fyllde jag i alla fall år så en stor del av veckan har jag ätit tårta :) Pappa fyllde i fredags så igår kväll hade vi kräftskiva/kalas på skären.

Som födelsedagspresent köpte jag en ny cykel i måndags. Det är en 7-växlad ordentlig cykel med allt vad man kan behöva. Som denna men svart.



Inkommande vecka skall jag cykla med eleverna så jag får använda den fem gånger på fyra dagar. Jag skall med olika klasser på konstutställning till konsthallen och så skall vi i flera omgångar till Mosedalsplanen och friidrotta så då blir det att cykla.

Nu är jag så sjuk i ryggen så jag skall lägga mig och se på tv en stund.

♥Och jo, stor grattiskram till Anna och Mattis också ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :)

2008-09-16 @ 07:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0