Vikovill

Det är rätta ordet för vad jag är! Jag har väntat på fredagen i flera dagar men ryktet från en säker källa säger att i morgon kommer den, fredagen alltså :) Redan i tisdags så gav jag läxor till tordagen som jag då trodde var nästa dag och i den stilen har jag fortsatt.

För att oreda lite till i hjärnan så var jag på en föreläsning igår kväll och den höll på alldeles för länge. Den började redan klockan sex och höll nästan på till halv tio. Det som var mest frustrerande var att föreläsningen var inte alls så bra som jag hade väntat mig.

Denna vecka har vi orienterat en hel del. Tycker jag placerat ut så många kontroller nu att det räcker för en tid. Jag måste ju hålla det jag sa i tvn om att vi skulle ut och orientera :)

Nu skall jag invänta några kalasgäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0