Blev det för svårt??

Nu blev det tyst här på bloggen... endast Ann-Sofi som vågade sig på en gissning hittills :) Man kan ju gissa på endast en bild om man inte riktigt vet de övriga.

Ikväll har jag först varit på skön vattengymnastik och sen på en god pizza. Man blir alltid så hungrig av att vara i vattnet och i bastun så det var jättegott med pizza senare på kvällen. Det var fotbollslaget som hade en litet säsongsavslutning och firade med pizza.

I morgon blir det ringfrågan i Töjby för min del fast jag tackade nej från början. Jag hade inte så stort intresse av att delta men när det slutligen inte fanns någon som ställde upp så "offrade" jag mig. Det spelar ingen större roll för mig personligen hur det gå men vi skall väl göra vårt bästa. Jag har ingen aning om hur många frågor det är ens...

Nåja, nu ska jag elda lite och sen blir det soffan hela kvällen.



Fotograferade elden i onsdags med nya kameran :)

Kommentarer
Postat av: Cia

Ja hienda it rektit me ja heldär! Kom fram ti ungefär samma som Johanna, men tvåon e svår! Kommer faktiskt it åp na bra förslag...

2008-10-11 @ 11:28:26
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Cia

Tack! Vetja ja ska vänja mej jag å, som all ar. Men e kändest rätt skumt tå man it e van! Fast e kan ju var kul ti mist na extra hövvärk, trötta ögon å såde :)

2008-10-11 @ 21:54:40
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag gissar samma som all ar å men på tvån så tror jag e je mitten på era dörrhantag.

2008-10-12 @ 18:29:02
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0