Avdammad innebandyklubba

Ikväll har jag varit och spelat innebandy nere på fagerö. Lika roligt som vanligt och dessutom gick det långt över mina förväntningar. Nu känns det verkligen i hela kroppen att jag varit igång och även om knäet också fått sig en omgång är det en bra känsla även där. Jag är sååå nöjd och glad :)

Renoveringsnytt är att P har börjat riva skorstenen som går på ena sidan av vårt hus. Den skall vara bort innan grävaren kommer. Som det ser ut nu så kommer grävaren som vi väntat på nästa vecka och då börjar det på allvar. Jee!

Nu skall jag ta det lugnt på soffan efter en varm dusch!

Kommentarer
Postat av: Anna

Spännand me renovering! Langsedan ja ha sitt de na, håxa på he shenn om dajin, men tå man läser bloggen titt som tätt så känns e it alls sålis :)

Men kanske vi ses ti heljen, vem vet.

2008-10-29 @ 19:57:14
Postat av: Patricia

Va å spana in innebandy medspelarna förra veckan jag. Fundra att jag sku kom mie de kvällar jag är ledig å men igår va jag å träna åså gången innan va klubban i Övermark, vilket den nu fortfarande är. :) Men e såg no ganska jobbigt ut! Allsist syns vi nästa vecka! Vilken dag å tid blev e?

2008-10-30 @ 08:34:01
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Cia

Tack! :)



Kva har ni fö helgplaner?

2008-10-30 @ 18:49:12
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0