Julöppning

Fredagen och Takida och hela köret var kanon. Jätteroligt från början till slut, ja det var till och med roligt nästa dag hos C och D, men där är det förstås alltid roligt :) I går gick vi också på stan lite så jag har faktiskt fyndat årets första julklapp, verkligen tidigt för att vara jag!

Här är en bild på sångaren i Takida:



Idag har jag varit på julöppning i Näsby city och ojojoj vad det blåste och var kallt. Jag förstår inte hur en del alls kunde vara utan mössor för mina öron var jättekalla fast jag hade på min mössa. Jag fyndade inte något men det är ändå mysigt att gå runt lite på julöppningen, nu när det blivit lite av en tradition.

Idag har även grävaren varit här så nu är allt klart inom den fronten. Bergsvärmen är också på gång, så pass på gång faktiskt att några gubbar kommer hit i morgon och börjar installera. Ikväll håller Patrik och Bengt på och kopplar bort oljepannan så nu får vi elda i vedspisen om vi alls skall klara oss några dagar framöver. Det är antagligen svinkallt i morgon när vi kommer hem från jobbet, huj! Börjar frysa av bara tanken på det :/


Kommentarer
Postat av: Johanna W

Tommy å jag (å Zorro) va på julöppning å, men e va ju itt na kul tå e blåst så himla kaalt! Man längta ju bäre in häila tidin :)

2008-11-23 @ 19:17:17
URL: http://dansaikonfetti.blogspot.com
Postat av: Cia

Ja hos oss är det kul nästan jämt, nästan jämt ;)



Välkomna igen! (kanske redan nästa häli tå, haha!)

2008-11-23 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0