Måndag

"Måndag är så mallig, först han är..." så går texten i en sång om veckodagarna och denna måndag tycker jag det passar bra in på. Det har varit en bra dag idag! Varje måndag är jag rastvakt och är alltså ute varje rast så det blir lätt lite stressigt de dagarna. Men idag har det bara varit riktigt skönt att vara ute och med rätta kläder behövde jag inte ens frysa.

Ikväll var det buggkurs i vanlig ordning. Det var tredje tillfället nu och vi börjar bli riktigt duktiga tycker jag, dessutom är det skojigt!

I morgon vi skolfotografering i skolan, dvs. det blir mitt allra första skolfoto som lärare, så det känns lite spännande :) Har nog letat fram kläderna färdigt så jag inte behöver stressa med det på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Cia

Hihihihhi, du ha fönu skaffa de nya skolkläder ti korte å? E bruka ju va naa ti viktigt hede :)

2008-11-18 @ 08:29:13
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0