Lerigt

Det är verkligen lerigt runt hela gården nu, vilket också visar sig här inne. Jag tror bestämt jag skall ta fram dammsugaren för trettioelfte gången denhär veckan så att jag får bort den värsta smutsen. För en stund sedan släppte jag in katten men tänkte inte så mycket mera och en stund efteråt så kom hon in i datarummet. Då kunde man enkelt följa hennes spår genom hela huset och hennes fötter var då riktigt leriga :) Hohho!

Annars går det nog bra med dräneringen men det var synd att det började regna idag eftersom det gör gården ännu lerigare än förut. Jag har tagit det lugnt idag och passat upp jobbarna med kaffe och mat istället.

Nu ska jag försöka göra något vettigt en stund innan denna dag är förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0