Premiär

Ikväll var det premiärklippning av gräsmattan. På baksidan var gräset så långt att det nästan kvävde klipparen så det behövde verkligen klippas. När har man klippt gräset redan 9 maj förr något år?? Känns verkligen tidigt!

Nu är jag jättetrött. Har varit slö hela eftermiddagen och orkade inte ens åka på säsongens sista vattengymnastik. Femton minuter innan jag skulle vara där så ångrade jag mig och tyckte jag kunde motionera med gräsklipparen istället och förena motionen med lite nytta!

Nu skall jag gå och lägga mig så jag orkar jobba i morgon också! Vi skall nämligen till skogs och fixa ved åt oss.

Men förresten! Vilket otroligt härligt väder vi har! Så skööönt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0