Marimekko-tema

Idag har vi firat alla mammor och därmed ätit både tårta och smörgåstårta. Alla fick ett egenhändigt gjort kort med en marimekkoblomma på.

image204


Ikväll tänkte jag åka på fotbollsmatch men eftersom jag inte fick något sällskap med mig så skippade jag det. Istället har jag planterat några violer som jag fick igår och burit bort staketet som stått på gården.

När jag kom in så gjorde jag decopage på klädnypskorgen som jag har fått. Eftersom den kommer att vara ute en hel del så tyckte jag att den behövde lite lack. Eftersom jag inte hade något "vanligt" lack hemma så passade jag på att dekorera den med lite marimekkoblommor så nu får den lov att hållas fin med decopagelack!

Så här blev den:
image205


Ha en fortsatt trevlig dag alla mammor!

Kommentarer
Postat av: Cillen Dillen

Snyggt! :)

2008-05-11 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0