De e mycke nu!

Har varit många långa dagar denna vecka och det blir inte så mycket uppdaterat här på bloggen. Känns inte riktigt som säsong att sitta framför datorn nu heller utan det finns så mycket annat att göra.

Ikväll är det sport som gäller. Dagen kommer i huvudsak att bestå av tre olika sporter, nämligen friidrott, fotboll och ishockey. Jag har tränat mina elever inför stafettkarnevalen idag efter skolan och ikväll skall jag och se på damlagets hemmapremiär. Derbymatch mot Petalax. Slutligen skall jag hinna hem och se på lite hockey-vm också. Kommer att bli lite tajt i tidsschemat där men förhoppningsvis blir det bra!

Känns lite synd att inte kunna vara med nu när fotbollssäsongen drar igång. Fint grönt gräs som lyser på gräsmattan och bara skriker efter en boll och en spelare :) Tur att jag har mina flickor att träna och hålla igång med. Jag har på sistone varit med och tränat själv i sådana övningar som inte är så krävande, men det är nog lååångt kvar tills jag själv skulle kunna spela en match OM det överhuvudtaget kommer att gå.

Nu skall jag göra lite lasagne tills min vrålhungriga sambo kommer hem från jobbet!

image206

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag håller tummarna för att du SKA kunna spela igen! :)

2008-05-21 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0