Snart slut...

...på denna skolvecka. En liten fredag kvar så är det veckoslut igen. Sen var det ju kyrkdax på söndagen men det skall nog gå bra då man vet att torsdagen är desto ledigare :) Hela nästa vecka är lite "special". Måndagen är helt vanlig men på tisdag är det tänkt att vi ska till Parra och skida. Hur vädret är och om det överhuvudtaget finns snö återstår att se. Onsdag är det simning som gäller på eftermiddagen så det kommer också att gå snabbt som ögat! Torsdagen och fredagen är ju lediga och då bär det av på resan.

Ikväll skall jag på planfördelningsmöte igen. Denna gång skall vi slåss om tider på sandplanen. Det brukar inte vara något större problem eftersom två lag oftast kan träna samtidigt och då finns det alltså fler tider.

I mårgon är det vattengymnastik i vanlig ordning och det är nog en skön avslutning på skolveckan. Bra både för min usla kondition och även passlig träning åt knät. Som pricken på i:et är man ju upptvättad inför helgen :)

På kvällen skall jag vara värsta hejarklacken och stå med kortkort och pompom i Hallis och heja på P :) Det är 24-timmars rinkbandyturnering natten lång så var skall sleven vara om inte mitt i grytan! Hehe

image173


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0