Påsklov

Nu har jag påsklov och lovets första cholkladägg är redan i magen :)

Ikväll är en sådan kväll då jag inte orkar göra någonting. När jag väl kom hem lade jag mig på soffan och där är jag ännu. Jag mår inte riktigt bra, känner mig trött i kropp och knopp. Knät värker också. Nää, nu får det vara slut på klagovisan.

Idag har jag växlat pengar och nu ser jag riktigt fram emot att åka på resa. Som vanligt när man skall ut en sväng är det alltid svårast att packa. Vad behöver jag? Vilken jacka skall jag ta? och framför allt vilka skor? Just nu tror jag att det får vara tills i mårgon, då skall jag fixa allt!

Bilen är nytvättad, så en skvätt bensin i den till så är den också redo för en sverige-tur.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig resa och hälsa med er!

2008-03-19 @ 20:45:49
Postat av: TrisKalis

Ha det så bra på resan och glad påsk på er!

2008-03-20 @ 11:31:08
Postat av: Ciz

Tackar! Ha en trevlig påsk hemma också!

2008-03-20 @ 12:27:27
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0