Doftar gott

Nu är jag mätt och belåten. Har just gjort en Findus Wok Chicken curry, så nu klarar jag mig bra tills nästa dukning som är om bara några timmar :) Sen ikväll blir det väl något gott på båten.

Har varit till Vivan och hämtat produkten jag köpte för två veckor sen från partylite. Eftersom jag var på väg i duschen var jag ivrig att få testa min nya duschtvål. Med doft av choklad och goji bär, mmm! Det är flaskan till vänster på bilden. Så nu doftar hela jag jättegott!

image181


Väskan är packad till viss del. Jag väntar på att P skall höra av sig så jag vet vad han vill ha med i väskan. Han kommer från Norrvalla idag och kommer bara hinna byta väska när han kommer. Sen skall vi via V och B och äta lite och sen bär det iväg. I Finby skall vi göra ett litet stopp för där skall jag hämta pappas GPS så vi har någon underhållning i bilen! Åtminstone är den bra när den varnar för fartkamerorna.

Slutligen skall jag önska er alla en skön påsk med denna söta bild!

image182

Bajbaj!
image183/Ciz

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

glad påsk!
Gulliga bilder! :D

2008-03-20 @ 12:48:32
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: glitterandbling

god morgon! :D

2008-03-21 @ 09:43:13
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Vivan

Javisst! Det är ju PartLite!

2008-03-23 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0