Back to school

Nu är man in i vanliga rutinerna igen och nog känns det skönt det också! Man behöver i alla fall inte fundera vad man skall göra för det går likasom bara av sig själv, fullt upp hela tiden! Idag har vi tränat till stafettkarnevalen efter skolan. Nu är det två år sen jag varit på karneval senast så det skall bli kul att göra en comeback! Innan dessa två uppehållsår har jag varit tretton (eventuellt fjorton) år i sträck på karneval.

Det är inte ens fullt tre veckor i skolan nu tills vi får ledigt pånytt, alltså påsklov. Då skall jag till sverige så det skall bli skojigt!

Nu har torktumlaren fått en premiärtur också... vad kan man säga.... den torkade nog i alla fall kläderna :) Så den gjorde nog det den skulle! Sockorna blev inte helt torra när det andra kläderna var färdiga men så brukar det väl ofta vara. Men ååh så mjuka kläderna var!

Nu skall jag springa genom duschen innan det blir dax för partylite nier svieron :)

image168

Blommor till födelsedagsbarnet Cia!

Kommentarer
Postat av: Cia

Oooh tack :)

2008-03-03 @ 17:10:04
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0