natinatt

Även denna dag har jag målat en hel del. På eftermiddagen grundmålade jag en del åt V så hon sen bara får texta och fixa snyggt. På kvällen har jag målat kring fönstren på ena gaveln. Mycket småpetigt jobb och jag hoppas innerligt att det hann torka ordentligt för nu öser regnet ner. Skulle vara lite skit ifall färgen bara rann nerför väggen...

Det är verkligen roligt att måla då det syns en tydlig skillnad på före och efter. Är lite irriterad att jag inte tog någon bra före-bild av brokvisten så att man skulle kunna jämföra med hur det ser ut nu då vi målat och grejat.  Men hur som helst så är det nog bättre nu än vad det var innan.





En mätt Maja hälsar gonatt... Hon bara fångar möss dagarna i ända och naturligtvis måste de bäras in på gården så alla ser hur duktig hon varit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0