Lost

Passar på med en snabb uppdatering mellan kvällens program av lost.

Har varit fullt program hittills fast jag har sommarlov och som det ser ut nu kommer hela veckan att vara fylld av aktivitet. Måndagen var jag till Lapua på match med tjejerna och tisdagen var jag till skolan och fixade schemat inför hösten. Tisdag kväll var det träning i vanllig ordning och efteråt var jag till JP på middag med personalen i kåtnäs skola. Angående schemat känns det roligt att få en alldeles egen klass till hösten och ämnen i övrigt är jag riktigt nöjd med. Mycket gymnastik och bildkonst och annat roligt :)

Idag har jag varit på cykel till Norrnäs och där hamnade jag i städartagen med Momma. Så nu är köket och stora delar av huset i toppskick.

Denna vecka kommer att bli en läkarvecka så jag blir riktigt trött på alla läkare. Besökte tandläkaren igår och lappade ett hål. I mårgon skall jag besöka en läkare så jag får ett läkarintyg för jobbet till hösten och slutligen skall jag på kontroll till knäläkaren i vasa på fredag. Sen får det nog räcka med besök på ett bra tag!

Nu börjar Lost igen, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0