Det får duga

Nu har jag fixat lite med bakgrunden så den får duga. Egentligen skulle jag vilja göra helt nytt men det krävs lite mera regn och mera motivation för att jag skulle börja på med det.

Denna helg har jag målat, målat och åter målat. Brokvisten, runt fönstren och mellan fönstren har det blivit blått, jätteblått :) Ganska piggt tycker jag att det blev men ännu är det inte färdigt heller.

Ikväll var jag på fotboll och såg på när kraft blev överkörda och förlorade 4-0. Det var serieledarna som de mötte så det är väl förlåtligt.

Håller som bäst på att läsa andra boken av Dave Pelzer. Verkligen gripande böcker så man kan inte sluta om man börjat.
Pojken som inte fanns heter denna bok.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag har också läst de där böckerna. Verkligen gripande och det vänder sig i magen :( Hur nån kan göra sådär mot sitt barn!?

2008-06-09 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0