designproblem

Eftersom det har ändrat lite nu i och med att blogg.se har uppdaterat sig så skulle jag kolla lite på designen och om jag skulle ändra lite. Tydligen har jag ändrat utan att veta om det så nu är det inte alls lika fint som jag vill ha det :/ Det som jag hade förut tyckte jag mycket om och dessutom var det ju personligt då jag hade gjort det själv... Nåja, bara det kommer någon regnig dag skall jag nog fixa till det.

Idag har jag varit till knäläkaren och allt såg nog bra ut. Det är bara att träna, träna och åter träna så är chansen stor att jag kommer att bli riktigt återställd.

Nu är det så vackert väder så datorn lockar inte mera.

Skall gå ut i solen och läsa... Skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0