Allsång

Om tio minuter börjar allsång på skansen om jag förstått dethär rätt. Jag är nyss hemkommen från Åminne och fångad av en sång så jag är passligt uppvärmd :) Det var riktigt trevligt att vara på plats och trots att det regnade när vi åkte ner från strandvägen så höll det upp under hela kvällen. Ikväll var det Nordman, M A Numminen och Pedro samt finlands lucia från ekenäs. Nordman var klart bäst men alla var underhållande på sitt sätt, lucian var en riktigt skönsjungande fågel. Nordman sjöng hela fyra låtar och det var verkligen över mina förväntningar, tummen upp!

Nu har jag börjat jobba också, jag har en mjukstart med en veckas jobb och nästa vecka ledigt. Det är riktigt roligt att vara med alla ungar men ljudnivån är på tok för hög. Vädret skulle ju också få visa sig från en trevligare sida så man inte skulle behöva galonisar varje dag :/

Midsommaren har passerat utan några problem. Vi har ätit och druckit gott, spelat spel och till ochmed hunnit sola en liten stund. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Cia

Ja, fångad av en sång e mysigt! Va på a fö 2 år sedan ja å fundera nästan ti far nu åm lördain. Mamm sku vill sii Roger Pontare...

2008-06-25 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0