Vädret och sånt

Det är nog ett tacksamt samtalsämne dethär vädret. Gammal, ung, bekant och okänd... ja med vem som helst kan man alltid diskutera vädret.

Idag är det regn. Har just övertalat mamma att man nog kan åka på marknad fast det regnar så jag skall strax leta reda på ett paraply :) I övrigt blir jag väldigt sugen på att pyssla när det är sånt här väder. Det är så mysigt att bara sitta och trä några pärlor på en metalltråd eller bara klippa, klistra och måla. Det som gör det hela till ett problem är att det saknas lite material för att förverkliga de mest aktuella idéerna så kanske jag hittar något på marknaden så jag kan pyssla sen. Huvudmaterialet skall nämligen vara filttyg i någon ljus fin färg.

För att hålla mig till vädret så borde det bli bättre till kvällen. Eftersom det är grisfest ikväll och alltså fest på fagerö så brukar det bli fint väder. Själv skall jag inte vara någon gris ikväll utan jag skall vara funktionär. Tric och jag skall vara i garderoben och varsamt vakta allas jackor :)

He va he!



Här är skolådor som jag plastat in och nu väntar de på att fyllas med något trevligt innehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0