Tjejtrampet

Idag har jag haft min första och antagligen sista träning inför torsdagens "tjejtrampet". Tjejtrampet är en tävling som Kraft cykel ordnar för första gången och den går av stapeln nu på tosdag. Som planerna ser ut nu så skall åtminstone mamma och jag delta och cykla 10 km. Det fanns endast två sträckor att välja på och den andra var hela 30 km och det blir nog för långt för mitt knä. Idag har jag cyklat 12 km och det gick helt bra så det borde inte bli några större problem även om jag hade en lååång paus efter halva sträckan. Vårt mål är att cykla och komma oss igenom 10 km utan några placeringar.

Idag på förmiddagen var jag på Norrnäsdagen och åt god soppa som bland annat momma hade kokat. Nu på kvällen har jag varit på fotbollsmatch i mosedal. Men nu är det bara tråkigt och jag har ingenting att göra. Skall snart lägga mig och sova...

I morgon blir det min första dag på övermark dagis. Skall bli roligt att träffa alla barnen som blivit ett helt år äldre och antagligen förändrats en hel del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0