Sommarkänslor

Nu har jag en semestervecka igen och den har ilat förbi i en väldig fart. Kan inte påstå att jag har gjort så mycket men jag har i alla fall tänkt göra mycket. Idag skall jag i alla fall försöka få mattor tvättade som jag tänkte göra både måndag och tisdag men som vädret inte tillät.

Efter en trevlig vecka på dagis så blev jag förstås förkyld. Så nu har jag snorat och hostat i snart en vecka och tycker verkligen att jag borde bli helt frisk snart. Det positiva är att dt nog går framåt i alla fall.

Inte nog med att jag har ledig vecka från jobbet utan jag har också två veckors fotbollsledigt om man bortser från en seinäjoki-match i tisdags. Även ikväll har jag små planer på att åka och se på dammatch men det är inget måste! Det känns som att jag i "normala fall" ändå skulle varit där så då borde jag åka :)

Veckans händelse är väl tomatkarnevalen som är på intågande. Väderrapporten visar att det skall bli fint väder och det känns alltid bra när det är tomatkarneval.

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0