Bastukväll

Igårkväll kom jag hem från kokkola ca 21.30 och efter att jag satt mig i soffan blev det ingen lång kväll. Jag var jättetrött och somnade i soffan när vi tittade på tv. I Kokkola var det riktigt trevligt men resultatmässigt gick det inget vidare. Vi hade alltför få spelare och i sista matchen var det nog många trötta flickor som kämpade tappert ändå :) Trots att vi sov på skolgolv med en massa fnittriga flickor sov jag riktigt gott och som tur var hade vi även sovmorgon. Trots det så var jag så trött när jag kom hem.

Idag har vi haft en skön dag på skären. Vi sov länge och sen packade vi väskan och for ner till mammas och pappas villa. Där har vi cyklat, spelat mölkky och ätit gott. Väldigt avkopplande och ingen stress.

När vi kom hem gick P ut och klippte gräsmattan medan jag damsugade och tokade golvet här inne. Nu är allt i skick och vi skall avsluta dagen med ett skönt bastubad.

Två veckor kvar på dagis nu och sen är det semester en vecka igen innan jag börjar jobba "på riktigt" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0