Slött

Idag är en slöö dag! Sitter mest och gör nada! Låg länge och väl och lyssnade på blåsten och regnet utanför fönstret innan jag slutligen sparkade mig själv ur sängen. Nu sitter jag vid datorn och tv:n och funderar över mitt nästa drag...

Igår skulle jag vara aktiv och gå och simma efter fotbollsträningen, men knät sa åt mig at åka hem istället och tur var det. Åkte via Mormor och Morfar och i och med det besöket fick jag köpa 6,5 kg älgkött. Så gott så gott! I höstas när det var aktuellt att köpa kött hade vi endast en pikkuliiten frys men nu med den nya boxen hade vi gott om plats.

I mårn blir det en vasadag. Skall delvis åka via skolan en sväng men orsaken till vasabesöket är att jag skall åka till optikern. Tycker jag börjat se lite sämrepå sistone och så har jag nog tröttnat lite på mina gamla glasögon. Jag har siktet inställt på att kunna köpa två par glasögon till priset av ett, så får se då vad jag kommer hem med! Om jag alls kommer hem med något.

image145

Detta par tycker jag är ganska snyggt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga bågar! Hoppas du hittar na fin imåron!

2008-01-16 @ 20:41:21
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se
Postat av: anna

haha! jo ibland verkar e väl som vissa dagar sku va liengär! ;) je ti hede Spec something et ska till imorn i rewellcenter? Va tiit å laga ja sist å! Trevlit me lite ombyte faktiskt! Känns ju dessutom bra ti få 2 glasögon iställ fö 1 fö samma pris som man sku få i näsby..!

2008-01-16 @ 20:59:01
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0