Skön söndag

Har legat länge idag och laddat alla batterier så nu är jag pigg och kry att möta den vackra dagen. Eller rättare sagt den blåsiga och regniga dagen. Känner mig riktigt bra i form efter gårdagens träning också.

Fick just veta att jag får jobba imårn också, spysjukan som går i byn så då får jag hoppa in.

Dagens program är att jag skall klippa min långhåriga sambo. Har blivit uppskjutet nu i flera etapper så nu skall vi äntligen ta tag i det. Även om det är uuurtråkigt!

Sen skall jag till skolan till klockan sex med hättorna, vi har träff ikväll så det skall bli intressant att se vad som bjuds på för program!

Nu skall jag gräva i skåpet och se om jag hittar nåt att stilla hungern med :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jamen siduhejj och det samma! Måste ju börja följa med här på din sida nu då också :) Jag har nu inga stora saker på gång i mitt liv just nu men alltid händer det ju nåt och det är skönt att skriva av sig tycker jag.

2008-01-20 @ 20:12:01
URL: http://hannakronlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0