Semester

Idag och i mårn kan man säga att jag har semester. Eller två lediga dagar helt enkelt. På torsdag och fredag skall jag vara bildkonstlärare i högstadiet och sen kör jag i gång på allvar på måndag :)

Idag har det varit en lugn dag med lite ärenden och mest kaffepaus. På eftermiddagen var jag på fysioterapi och tränade lite och sen var jag på fotbollsträning. Jag hade starkt funderat på att städa idag men andan föll aldrig på så jag får bara hoppas på bättre tur tills i mårn ;)

Ikväll skall jag bänka mig och se på jeopardy! Det är nog ett priima program tycker jag. Jag gillar alla frågeprogram och dessutom är det bra då det är "nytt" program varje dag, alltså att det inte gör något att man missar det!

Igår bokade vi också biljetter till Närpes-revyn. Enligt tidningarna verkar de lyckats bra med årets revy så vi får se då vad vi tycker. Hur som helst tycker jag att ungdomarna brukar vara duktiga på att spela så säkert blir det roligt!

Hoppas ni också haft en fin tisdag!


image151




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0